logo Dingen die er toe doen. Deelze!

15 echte klachten van toeristen, die nauwelijks te geloven zijn!

Reisbureaus krijgen vaak klachten van ontevreden klanten. De meeste betreffen valse reclame, reiskwesties of verborgen kosten. Ze zijn echter vaak absurd, waardoor de agenten niet weten of ze moeten lachen of huilen. Tourist Service, die werkt met het grootste reisbureaus "Thomas Cook" heeft de vreemdste verzameld. Hieronder zijn alvast 15 uit hen lijst.

1. Het zand op het strand was te los. Hij zat in alle kleren en zakken.

2. Niemand heeft ons op de hoogte gebracht dat er vis in het meer zwemt. Onze kinderen waren bang.

3. Tijdens mijn rondreis in India was ik verontwaardigd dat de meeste restaurants curry serveerden. Ik hou niet van gekruid eten.

Vond je deze post leuk – deelze met een ander Deel op Facebook

4. De winkels in Puerto Vallarta waren 's middags gesloten, en ik wilde vaak iets kopen tijdens de siesta. Dit zou verboden moeten worden!

5. Gebeten door muggen. Op de brochure is niets geschreven dat er in Griekenland muggen zijn.

6. We hebben een reis naar het waterpark geboekt, maar niemand vertelde ons dat we zwemkledij en handdoeken moesten meenemen. We dachten dat dit in de prijs inbegrepen was.

7. In de brochure moet worden vermeld dat er geen spekbroodjes in de lokale supermarkten te koop zijn.

8. Zand op het strand lijkt niet op de foto. Het was geel, niet wit.

9. We waren op reis naar Spanje en hadden een probleem om een taxi the bestellen want alle chauffeurs spraken alleen Spaans.

Trends nu meteen

× Like deelze.nl op Facebook Al geliked

x