logo Dingen die er toe doen. Deelze!

Terwijl hij bezig was met het ontsneeuwen van de auto, wachtten zijn vrouw en kinderen in de auto. Toen voltrok zich een vreselijke tragedie!

De winter is onlosmakelijk verbonden met het 's ochtends krabben en sneeuwvrij maken van de autoruiten. Dat laatst kan, zo blijkt, tragische gevolgen hebben wanneer we niet op de hoogte zijn van het gevaar van een verstopte uitlaat! Helaas moest een familie uit New Jersey dit ondervinden.

Terwijl de vader bezig was de auto rijklaar te maken, ging zijn vrouw met de kinderen in het voertuig zitten om niet koud te worden. Dit kostte haar en haar kinderen het leven.

Vond je deze post leuk – deelze met een ander Deel op Facebook

Sasha Lynn Rosa schakelde de motor in zodat het warmer zou worden in de auto. Ze wist echter niet dat de uitlaat verstopt zat door een dikke laag sneeuw. Zo raakte ze vergiftigd door benzinedampen. Helaas kwam de man van de 23-jarige te laat, na een minuut of 20... Hij trof de bewusteloze Sasha en zijn eenjarige zoontje aan, die al waren overleden. Zijn driejarige dochtertje belandde in kritieke toestand in het ziekenhuis, waar de dokters vochten voor haar leven.

Onthoud dat koolmonoxide niet zonder reden een sluipmoordenaar wordt genoemd! Het heeft geen geur, smaak of kleur maar kan dodelijk zijn binnen een paar minuten.

Voor de veiligheid van onze naasten en onszelf is het belangrijk om altijd na te gaan of de uitlaat niet verstopt is met sneeuw!

Deel deze waarschuwing met je vrienden!

Trends nu meteen

× Like deelze.nl op Facebook Al geliked