logo Dingen die er toe doen. Deelze!

Deze 2 jarige stierf na het spelen in de tuin - haar familie waarschuwt tegen voor dit dodelijk virus.

Kenley Ratliff, 2 jaar uit Indiana in de VS, was een vrolijk kind. Net als de meeste kleuters hield ze van in de tuin te spelen. Helaas, een van deze spelletjes is tragisch afgelopen voor haar en haar familie. Haar plezier in het spelen in openlucht koste haar haar leven.

In mei, na een dag in de tuin spelen , kreeg Kenley hoge koorts. Haar ouders dachten dat ze ziek was, en brachten haar naar het ziekenhuis . Ter plaatse stelden de artsen vast dat ze besmet was met streptokokken. De gruwel van de ouders, de conditie van hun dochter verbeterde niet na het toedienen van medicijnen, en bleef maar verslechteren. Haar ledematen zwollen en er verscheen uitslag op haar lichaam. Kenley bleef in het ziekenhuis.

Vond je deze post leuk – deelze met een ander Deel op Facebook

Toen haar toestand niet verbeterde, veranderden de artsen de diagnose - Rocky Mountain koorts , een groep ziektes veroorzaakt door rickettsiosen, die door teekbeten worden doorgegeven. Deze ziekte vordert snel en in het geval van Kenley had FSME (Frühsommer-Meningoenzephalitis) al haar hersenen aangetast.

De 2-jarige viel in een coma, en artsen konden geen hersenactiviteit meer vaststellen. Alleen machines hielden haar in leven. Na een paar dagen besloot de familie het lijden van het kind te beëindigen.

Nu probeert de familie Ratliff andere ouders en verzorgers te waarschuwen tegen symptomen die fataal kunnen zijn. Als je kind misschien door een teek gebeten is, koorts, uitslag krijgt en verward is - DAN MOET JE ONMIDDELIJK NAAR HET ZIEKENHUIS GAAN !!!. Zorg ervoor dat je dit artikel met familie en vrienden op Facebook deelt - help om zo veel mogelijk mensen te waarschuwen!

Willekeurige posts
× Like deelze.nl op Facebook